خدای مهربانم

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟

اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .

.

.

.

خوشا آن بنده با عهد و پیوند / که دارد بازگشتی با خداوند

به کام خویش اگر چندی رود راه / چو باز آید نیاز آرد به درگاه . . .

.

.

.

اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی ، لبخند خداست به بنده اش

اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه ،  تمام مشکلاتو حل میکنه . . .

.

.

.

خدا تلفن ندارد ، اما من با او صحبت میکنم

فیسبوک ندارد ، اما من دوست او هستم

توییتر ندارد ،  اما من او را دنبال میکنم . . .

.

.

.

با خدا دعوا کردم باهم قهر کردیم فکر کردم دیگه دوسم نداره

رفتم تو رختخواب چند قطره اشک ریختم و خوابم برد

صبح که بیدار شدم مامانم گفت نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد . . .

.

.

.

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را

زیرا خوشی آن است که تو می خواهی

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .

.

.

.

نیایش یعضی از ما ادم ها با خدا

و درخواست از او برای حضور در زندگیمان

مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند

و…..

فرار می کنند

.

.

.

(راد اس ام اس)

زمانبندی خدا بی نظیر است ، نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود

 کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار ، اما ارزش انتظار را دارد . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس ها با موضوع خداوند

یکی از فرق های انسان با خدا این است که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند

ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند . . .

.

.

.

قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم

نهایت قهرش بین دو اذانه

دوباره صدام میکنه ، خدا عشق است . . .

.

 

متن کوتاه خداوند

دوست خدا بودن یونیفورم نمی خواهد ،  فقط یه دل پاک و زلال کافیست . . .

 

.

×××××××××××××<الله>×××××××××××××

اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باش . . .

 

 

خدایا

 

فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی

 

که جز ولای توام نیست هیچ دست آویز . . .

 

.

 

.

 

.

 

خدایا

 

آنان که همه چیز دارند ،  مگر تو را

 

به سخره می گیرند آنانی را که هیچ ندارند ، مگر تو را . . .

 

(رابیدرانات تاگور)

 

.

 

.

 

.

 

 

 

مطالب جدید با موضوع خداوند

 

 

 

صدای باران زیبا ترین ترانه ی ” خداست “

 

که طنینش زندگی را برای ما زیبا تر می کند

 

نکند فقط به گل الوده ی کفش هایمان بیندیشیم . . .

 

.

 

.

 

.

 

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش

 

ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

 

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت

 

ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

 

.

 

.

 

.

 

خدایا

 

از صبرت همین بس که داری مرا تحمل می‌کنی 

 

از بخششت همین بس که به من ناسپاس هم روزی می‌دهی . . .

 

.

 

.

 

.

 

وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت

 

از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم

 

که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم . . .

 

.

 

.

 

.

 

خدای مهربانم !

 

از امروز تمامی مشکلاتم را با مداد و نعمتهایم را با خودکار می نویسم !

 

می دانم که مشکلاتم را با پاک کن مهربانیت پاک خواهی کرد . . .

 

.

 

.

 

.

 

میشه ” خدا ” رو حس کرد تو لحظه‌های ساده

 

تو اضطراب عشق و گناه بی‌اراده

 

بی‌عشق عمر آدم بی‌اعتقاد می‌ره

 

هفتاد سال عبادت یک شب به باد می‌ره . . .

 

 

 

خدای من “بهشتی ” دارد، نزدیک ، زیبا ، بزرگ

و به گمانم “دوزخی ” دارد ، کوچک، بعید

 

و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را

 

گاهی به بهانه یک دعا . . .

 

.

 

.

 

.

 

متن زیبا در مورد خداوند

 

آرزو کن

 

گوشهای ” خدا ” پر است از آرزو و دستهایش پر از معجزه

 

شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه ی ” خدا ” باشد . . .

 

.

 

.

 

.

 

یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن

 

 اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست . . .

 

.

 

.

 

.

 

به ” خدا ” گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم , ” خدا ” گفت :

 

تو من را نخواهی دید اما کسی را برات گذاشتم که نیمی ازمن است

 

” مادر “

 

.

 

.

 

.

 

اس ام اس خداوند

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من ، گندم برای یاکریم خانه میریزد

 

چه بخشنده خدای عاشقی دارم  که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم

 

دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من ، خدا را آرزو دارم . . .

 

.

 

.

 

.

 

خدایا

 

گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک

 

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک

 

این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور . . .

 

.

 

.

 

.

 

پیامک خداوند

 

مواقع شادی ، ستایش “خدا”

 

مواقع سخت ، یافتن “خدا”

 

مواقع آرام ، پرستش “خدا”

 

مواقع دردناک ، اعتماد به “خدا”

 

و در تمامی مواقع تشکر از ” خدا ” را فراموش نکن . . .

 

.

 

.

 

.

 

پیامک با موضوع خداوند

 

خداوندا تو را سپاس

 

هر که به من میرسد بوی قفس میدهد

 

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا . . .

 

.

 

.

 

.

 

 ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ می ﮐﻨﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸﺴﺘﻪ

 

ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺶ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ . . .

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, | 19:59 | نویسنده : دختری به رنگ اسمون |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.


کد موزيک

!-- HTML Codes ramsarmusic.com --
کد شمارنده ی صفحه
فا تولز ، ابزار رایگان وبمسترشمارنده ی صفحه
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت